вторник, 5 июня 2012 г.

Хлопець, який зламав хребет, продовжить стрибати з мосту і далі | Новости Житомира | Теми


Хлопець, який зламав хребет, продовжить стрибати з мосту і далі | Новости Житомира | Теми

 
Павло Лавров, який минулої п’ятниці зірвався з мосту у парку Гагаріна у Житомирі, зараз лежить в обласній лікарні. У нього переламаний хребет.
Хлопець зірвався з пішохідного мосту, стрибаючи з роуп-джампінгу, та впав у воду.
Роуп-джампінг - це стрибки з відносно невисоких об’єктів (мостів, будівель, вишок, труб і прямовисних скель) з використанням альпіністичних мотузок для утримання стрибуна.

Павло пов’язує своє падіння тільки з людським фактором. Канат, який мав його страхувати, не був прив’язаний до ніг.
Хлопець каже, що йому дуже пощастило, що він лишився живим.
«Я народився не в сорочці, а в бронежилеті. Це моя вина, що я не перевірив, чи правильно прив’язана  страховка», - розповідає Павло.
Хлопець вже стрибає з мосту більше чотирьох років. Каже, час від часу люди зриваються з мотузок у воду.
«Те, що я зриваюся, мені було зрозуміло, коли я тільки підлітав до води. Мене амортизувала мотузка, яка за це не відповідала. Нею мене і підтягували у човен з води. Коли мене витягнули, я спочатку не хотів, щоб викликали швидку. Я думав, що просто сильно забився. Пізніше все виявилось набагато складніше», - каже він.
Павло переконаний, що через декілька років продовжить стрибати з мосту, але головне для нього зараз – одужати.
«Екстремальними видами спорту я займаюсь з дитинства. Я скелелаз. Коли одужаю обов’язково продовжу улюблену справу», - додає Лавров.
Фото з мережі ВКонтакті

Комментариев нет:

Отправить комментарий